بجد حلوة اوى <3 تسلم ايدك حبيبتي ^_^ اسلوك روعه شدنى ليه .. كنت مش بقدر اسيب الروايه .. كنت بتشوق اعرف ايه الى هيحصل بعد كده .. و مش رومانسية بس ;-) كان فيها شوية مواقف كوميدى كانت بتفصلنى ضحك وربنا :-D :-D كنت بضحك زى الاطفال :-D بجد ربنا يكرمك و يجازيكى خير حبيبتي ^_^ يارب من نجاح لنجاح دايما ^_^ <3
روووعه جدا كل رواياتك قرأت مزرعه الدمووع وجواد بلا فارس وكيغار وهذه كمان بجد حلويين مستنين من حضرتك روايه جديده اتمنى كمان اشوفها بعمل درامي على التلفزيوون أنا كمان ارفع قبعه مع تحياااتي الحاااااره متشكرك أوي يا مبدعه ...T...
وكمان الكاتبه بتصحح المفاهيم الغلط من خلال الروايه وده يدل ع أن الكاتبه لتتمتع بحن الخلق لأن مفيش حد يعرف يكتب ع حاجه الا وهو عايشها فأكيد هي عائشه ع المبادئ الصح الي لتحاول توصلها للقارئين
هبداء في قرائتها متااكده انها هتعجبني زي ما عجبني بقاي الرواياات اتمنى ليكي النجاح .... <3
ردحذفروعة برافو عليكي ربنا يزيد في موهبتك كمان وكمان
ردحذفجميلة جدا بس النهاية كان ممكن يكون فيها ساسبنس اكتر من كده بس بجد روعة شكرا :)
ردحذفبجد بجد روووووعة اووي الي ابعد الحدود... الرواية ديه اثرت فيا اوي وغيرتني اوي وكبرتني كمان ... بجد ديه احلي روايه قرتها او حقراها بحياتي..... بجد اروع ماتكون الكلمات كلها لا تصف مدي روعتها ... بجد ربنا معاكي ويوفقك وبجد أشكرك لانك غيرتي حياتي بروايتك ديه. . ربنا يجازيكي خير ♥
حذفبكلمه يوحدة رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعةةةةةةةةةةة
ردحذفكانت لى ترياق شافٍ في وقت للاسف عجز فية دواء الطب
ردحذفارفع لكى القبعة
وانا كمان :-) ادتني امل جديد فالحياة فوقت كنت فقدت فيه املي خالص :-) ارفع لها القبعة ايضا
حذفروووووووووووووووووعة جدااااااااا ابداع انا قرأت دي ورواية كمان بصراحة انتي مبدعة
ردحذفكل أما أسيبها شوية توحشني .. وأعيد قرأتها تاني .. أبدعتي :) !
ردحذفتحفة ازاي كدة بجد!! ماشالله !!! اكثر من جميلة و تحفة و كل حاجة .. شابووووههه يا استاذة سمورة
ردحذفالروايه جمييييييله جدا .......جزاكى الله خيرا اسلوبك فوق الرائع :)
ردحذفبجد حلوة اوى <3 تسلم ايدك حبيبتي ^_^ اسلوك روعه شدنى ليه .. كنت مش بقدر اسيب الروايه .. كنت بتشوق اعرف ايه الى هيحصل بعد كده .. و مش رومانسية بس ;-) كان فيها شوية مواقف كوميدى كانت بتفصلنى ضحك وربنا :-D :-D كنت بضحك زى الاطفال :-D بجد ربنا يكرمك و يجازيكى خير حبيبتي ^_^ يارب من نجاح لنجاح دايما ^_^ <3
ردحذفحد يساعدنى هى الروايه دى اقدر اشتريها منين بظبط عشان نظرى بيتعبنى من القراءه على اللاب وبجد نفسى اقدر اكلمها لأنها روعه
ردحذفأزال المؤلف هذا التعليق.
ردحذفالقصة جميلة جدا ولكن موضوع ان بطل القصة رجله مبتورة ويمارس حياته بصورة طبيعيه لدرجة انه يلعب راكت دون ان يلاحظ احد اعاقته مبالغ فيا نوعا ما
ردحذفكتب وروايات جميلة
ردحذفthank you
ردحذفشركة نقل عفش بالرياض
thank you
ردحذفبرمجة مواقع
اكثر من رائعة
ردحذفأسلوبك مشوق
قرأت لحضرتك مزرعة الدموع -- قطة فى عرين الأسد -- جواد بلا فارس
الثلاثة كنت مش بقدر اقاوم لازم انى انهيهم
جميلة اوى
ردحذفلا استطيع وصف جمالها
بصراحة القصة جميلة جدا جداوكمان الطابع الديني فيها حلو
ردحذفالرواية فى غاية الجمال والروعة ولها تاثيرات قوية وانصح البنات والمقبلين على الزواج قرائتها وتوفيق دائم للكاتبةً......عصام الفولى المحامى
ردحذفروووعه جدا كل رواياتك قرأت مزرعه الدمووع وجواد بلا فارس وكيغار وهذه كمان بجد حلويين مستنين من حضرتك روايه جديده اتمنى كمان اشوفها بعمل درامي على التلفزيوون أنا كمان ارفع قبعه مع تحياااتي الحاااااره متشكرك أوي يا مبدعه ...T...
ردحذفروووووووعه ماشاء الله عليكى 😍😍😍
ردحذفرواية حلوة جدآ جدآ زي بقية الروايات وياريت مزيد من الابداع
ردحذفاريدالجزءالسابع عشرمن راويه قطه فى عرين الاسد
ردحذفاريدالجزءالسابع عشرمن راويه قطه فى عرين الاسد
ردحذفجميلة جدا لكن هي لقطة في عرين الاسد و مزرعة الدموع مطبوعين ولا لا
ردحذفلا مش مطبوعين
حذفماشاءالله جميله وديما بادخل اقراءها
ردحذفحلوه اوي احلي روايه قراتها ف حياتي انا بجد نفسي الاقي النوع ده من الروايات بس مش لاقيه روايات زيها وعمري ما هلاقي ابدا عشان الكاتبه مني سلامه ابدعت اوي أنا بجد حبتها جدا من كلامها مع اني مشفتهاش بس حاسه اني لو شفتها قلبي هيرتحلها اوي 😍😍
ردحذفوكمان الكاتبه بتصحح المفاهيم الغلط من خلال الروايه وده يدل ع أن الكاتبه لتتمتع بحن الخلق لأن مفيش حد يعرف يكتب ع حاجه الا وهو عايشها فأكيد هي عائشه ع المبادئ الصح الي لتحاول توصلها للقارئين
حذف